وبلاگ خرید تور استانبول تورباتو

تورباتو اینجاست تا باهم به استانبول سفر کنیم و از حقایق این شهر بزرگ بیشتر بدانیم

وبلاگ خرید تور استانبول تورباتو

تورباتو اینجاست تا باهم به استانبول سفر کنیم و از حقایق این شهر بزرگ بیشتر بدانیم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چطور می توان ارزانترین هتل های استانبول را یافت؟ روش سریع برای پیدا کردن هتل های ارزان استانبول چیست؟ ما برای گردشگران ایرانی که برای سفر به ترکیه چمدان خود را آماده کرده اند فهرست هتل های ارزان استانبول را آماده کرده ایم. بهترین نقطه برای یافتن هتل در استانبول غرب این شهر در نزدیکی فرودگاه استانبول است. اگر دوست دارید در بخش اروپایی ترکیه هتلی رزرو کنید ولی در عین حال به دنبال قیمت مناسب تری هم هستید محله های سلطان احمد و محله میدان تاکسیم بهترین نقاط برای گشتن به دنبال چنین هتلی است.

هتل اوران:

یکی دیگر از ارزانترین هتل های استانبول که در مرکز شهر استانبول قرار دارد هتل اوران است. دسترسی این هتل به تمامی مناطق شهر به راحتی میسر است و رستوران های معروف محله لاللی، مسجد آبی، آب انبار و ایاصوفیه در نزدیکی آن قرار گرفته است.این هتل مناسب رزرو در تور استانبول قیمت است.

هتل آسور:

هتل آسور به گفته گردشگران تمیز و هتی با کیفیت است و یکی از هتل های خوب و ارزان استانبول است.

دسترسی به وای فای در تمام نقاط هتل، بوقه صبحانه، نظافت فوق العاده و مرکزیت هتل از مزایای آن است. این هتل در محله تاریخی و قدیمی سلطان احمد واقع شده به جهت مرکزیت آن دسترسی به نقاط مختلف شهر به راحتی امکان دارد است. این هتل مینی بار و تهویه مناسبی نیز دارد.

آلیون سوییت:

الیون سوئیت در محله تاکسیم در مرکز شهر واقع شده. یک هتل آپارتمان با امکانات کافی و وسایل مورد نیاز که یکی از ارزان ترین هتل های استانبول است. این هتل در نزدیکی خیابان اصلی استقلال قرار دارد. هر اتاق این هتل دارای صندوق امانات، تهویه مناسب، وای فای رایگان و تلویزیون است. این هتل آپارتمان یکی از هتل های ارزان استانبول به شمار می آید. این هتل از بهترین هتل های استانبول است.

هتل پرا رز:

از ارزانترین هتل های استانلول که به گفته گردشگران تمیز و زیباست. این هتل در محله تاکسیم قرار گرفته و برج معروف گالاتا در چند قدمی آن است. امکانات این هتل شامل باشگاه، اسپا، سالن ماساز، سالن مانیکور، حمام ترکی و اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه، صندوف امانات و مینی بار است.

هتل کروانسرای:

یک هتل ارزان قیمت دیگر که در محله تاکسیم قرار گرفته است. این هتل در حدود ۲۰ دقیقه با فرودگاه فاصبه دارد و به مراکز خرید شهر نزدیک است. دسترسی این هتل به نقاط مختلف شهر میسر و به راحتی امکان پذیر است. کروانسرای به دلیل مرکزیتمورد توجه گردشگران قرار گرفته . این هتل از ارزانترین هتل های استانبول نیز محسوب می شود.

سیتی وال از بهترین هتل ها:

یک هتل به صرفه و تمیز. هتل ستی وال قیمت مناسبی دارد و به مراکز خرید و آثار تاریخی شهر نزدیک است. سیتی وال ۴ ستاره و از هتل های ارزان استانبول است.  این هتل دارای امکانات مختلفی مانند اینترنت رایگاه،تهویه، صندوق امانات ، تلویزیون، مینی باز و منوی بوفه صبحانه است. این هتل ۴ ستاره از بهترین هی لیست ارزان ترین هتل های استانبول است. با قدم زدن کوتاهی می توان مسجد ایاصوفیه و دیگر آثار تاریخی این نقطه شهر را مشاهده کرد.این هتل دارای سالن ورزش، سالن ماساژ، حمام ترکی و سونا نیز هست.

آلفا هتل:

این هتلی یکی از ارزانترین هتل های استانبول است و در منطقه فتیح واقع شده است . اتاق این هتل  مدرن و تمیز و دارای امکاناتی ار جمله تهویه، سشوار، مینی بار، تلویزیونف اینترنت وای فای، بوفه صبحانه و صندوق امانات است. از این هتل تا ساحل ۱ کیلومتر راه است.آلفا یکی از هتل های ارزان استانبول است که به صرفه، تمیز و با خدمات مناسب پذیرای گردشگران است.

هتل آلاهان:

هتل آلاهان یکی از هتل های ارزان استانبول و دارای ۳ ستاره است و هتلی میان رده محسوب می شود. این هتل در مجاورت با اماکن تاریخی شهر استانبول مثل مسجد آبی و مجموعه سلطان احمد، ایاصوفیه و بنای توپکاپی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی