وبلاگ خرید تور استانبول تورباتو

تورباتو اینجاست تا باهم به استانبول سفر کنیم و از حقایق این شهر بزرگ بیشتر بدانیم

وبلاگ خرید تور استانبول تورباتو

تورباتو اینجاست تا باهم به استانبول سفر کنیم و از حقایق این شهر بزرگ بیشتر بدانیم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

استانبول شهری است که در کنار روح تاریخی شهر ومراکز خرید باشکوهش، سواحل شنی دلربایی دارد که هرساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. این سواحل به دلیل نزدیکی‌شان به ما مقصد مناسبی برای سفرهای تفریحی هستند. اگر عازم استانبول هستید اما نمی‌دانید به کدام ساحل بروید و مسیر آنها را نمی‌دانید، این مطلب را در سایت تورباتو دنبال کنید.

سواحل تفریحی و شنی شیله

در شمال شهر استانبول یکی از زیباترین ساحل‌های این شهر قرار دارد. ساحل شنی شیله، در واقع ساحل دریای سیاه است که در منطقه آسیایی استانبول قرار گرفته. در این ساحل چند پلاژ مختلف وجود دارد که می‌توانید در آنها شنا کنید، آفتاب بگیرید، استراحت کنید یا قدم بزنید. برخی از این پلاژها همچنین امکانات رفاهی، دی جی و موسیقی زنده هم دارند را مطالعه کنید. اگر عازم استانبول با تور لحظه آخری هستید و می‌خواهید به این ساحل بروید تورباتو را برای شما اجرا خواهد کرد.

ساحل زیبای کیلیوس

یکی دیگر از سواحل شنی استانبول که افسون‌تان خواهد کرد ساحل کیلیوس است. سال کیلیوس نیز کرانه دریای سیاه است و با آب‌های فیروزه‌ای و شن‌های سفیدش میزبان شماست. می‌توانید در تخت‌های کنار ساحل دراز بکشید، در کرانه دریای سیاه پیاده‌روی کنید یا اگر اهل ورزش و هیجان هستید شنا، اسکی، قایق سواری و موج سواری را امتحان کنید. 

ساحل شنی و زیبای فلوریا

کرانه دریای مرمره را ساحل شنی دلفریبی تشکیل داده که به نام فلوریا مشهور است. ساحل فلوریا یکی از سواحل نزدیک به استانبول محسوب می‌شود که دسترسی آن از استانبول بسیار آسان است. در این ساحل شما می‌توانید به تماشای منظره چشم نواز دریای مرمره بنشینید، در کرانه دریا قدم بزنید یا به دوچرخه‌سواری، شنا و قایق‌سواری بپردازید. در روزهای آفتابی تور استانبول ارزان نیز سواحل شنی فلوریا مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن خواهند بود.

سواحل زیبای بورک

یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین سواحل استانبول، ساحل بورک است. این ساحل استانبول نیز مانند ساحل کیلیوس و شیله کرانه دریای سیاه است. این ساحل با شن‌های طلایی، چترها و تخت‌هایی برای آفتاب گرفتن و امواج آبی منتظر شماست. ساحل بورک همچنین مکان مناسبی برای تفریحات دریایی و ساحلی در استانبول است. اگر اهل شنا، کایت سواری، قایق سواری، والیبال ساحلی، فوتبال و انواع موج سواری باشید ساحل بورک به وجدتان خواهد آورد.

ساحل تفریحی سولار

اگر دنبال ساحلی هستید که پاتوق جوانان باشد و با تفریحات آبی سرگرم‌تان کند ساحل سولار انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. شما می‌توانید در ساحل طلایی سولار از انواع خدمات تفریحی مثل جت اسکی، کایت سواری، انواع موج سواری‌ها، قایق سواری، بنانا و تیوپ سواری و...استفاده کنید. یا وقت‌تان را در کلوب‌های ساحلی بگذرانید.

شما می‌توانید در ساحل طلایی سولار از انواع خدمات تفریحی استفاده کنید.

سواحل سوما

ساحل سوما در کرانه دریای سیاه تقریبا هر سلیقه‌ای را جذب خود خواهد کرد. در این ساحل اقامتگاه، نمایشگاه و محل‌هایی برای برگزاری جشنواره‌های موسیقی وجود دارد. ساحل شنی و طلایی سوما توسط تپه‌های سر سبزی در آغوش کشیده شده و مناظر بکری را پیش روی چشمان‌تان خلق می‌کند. می‌توانید آخر هفته خود را در این ساحل بگذرانید و تمام دغدغه‌های زندگی را فراموش کنید. ساحل سوما محوطه بزرگی دارد و  در آن جایی برای کمپینگ و چادر زدن نیز وجود دارد که برای استفاده از آن باید از قبل با آنها هماهنگ کنید.

ساحل سوما در کرانه دریای سیاه تقریبا هر سلیقه‌ای را جذب خود خواهد کرد.

سواحل طلایی رنگ

یکی از سواحل نزدیک به استانبول که تنها 15 کیلومتر با این شهر فاصله دارد، ساحل طلایی است. این ساحل زیبا با طبیعتی چشم‌نواز احاطه شده و ۳ اسکله دارد. اطراف ساحل نیز کلبه‌هایی چوبی، رستوران، کافه، بوتیک و دریاچه‌ای وجود دارد که میتوانید تمام امکانات لازم برای یک استراحت عالی را برای شما مهیا کند.

سواحل بابیلون

ساحل بابیلون را می‎توان ساحلی برای دوستداران موسیقی دانست. در این ساحل استانبول، فستیوال‌های موسیقی به طور منظم اجرا می‌شود و می‌توانید در کنار آفتاب و نسیم دریا از موسیقی نیز لذت ببرید. اگر اهل شکمگردی نیز هستید، در این ساحل رستورانی وجود دارد که انواع غذاهای مدیترانه‌ای و ناحیه اژه در آن سرو می‌شود. 

ساحل تروبلو

ساحل ترو بلو یکی از محبوب تریت سواحل استانبول است که همیشه شلوغ است. نمای بی نظیر و رویایی دریا در ساحل تروبلو دل هر مسافری را خواهد ربود. می‌توانید ساعت‌ها در این ساحل به تماشای جزایر و قایق ها بنشینید یا غروبی دلربا را در آن تماشا کنید. در تروبلو علاوه بر ساحل شنی زیبا، استخر و رستوران‌های متنوع همراه با موسیقی زنده نیز وجود دارد.  

اوزن ساحل

ساحل اوزن در گذشته محبوب ماهیگیران بوده و امروزه بازسای شده و به یکی از سواحل توریستی محبوب در بین گردشگران تبدیل شده. اگر دنبال ساحلی زیبا و پر از آرامش در تور استانبول هستید که در آن آفتاب بگیرید یا محو تماشای افق دریا شوید، حتما سری به این ساحل استانبول بزنید.

سواحل زیبا دالیا

اگر دنبال تفریحات ساحلی هستید، پیشنهاد ما این است که در لیست تفریحات‌تان حتما این ساحل استانبول را جای دهید. در ساحل دالیا  می‌توانید وقت‌تان را به قایق سواری با قایق‌های پارویی بگذارنید یا  ورزش‌های ساحلی مانند والیبال ساحلی یا موج سواری را انتخاب کنید. اگر اهل شکم گردی در سفر نیز هستید، چشیدن طعم غذاهای دریایی لذیذش را از دست ندهید.

شاید از اسم این ساحل استانبول بتوانید حدس بزنید در آن چه می‌گذرد؟ در این ساحل استانبول قرار است از لحظه ورود تا خروج بی وقفه خوش بگذارنید. چگونه؟ در این ساحل شما امکان استفاده از ورزش‌های آبی و ساحلی مانند والیبال ساحلی، تنیس، بسکتبال، جت اسکی، قایقرانی، قایق پدالی و... را دارید. همچنین بساط میهمانی‌های ساحلی و کنسرت زنده نیز در این ساحل همیشه به پا است. برای دوستداران غذا نیز یک رستوران فوق‌العاده با تراس ساحلی جذاب وجود دارد که حیف است اگر به آن سر نزنید. 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی