وبلاگ خرید تور استانبول تورباتو

تورباتو اینجاست تا باهم به استانبول سفر کنیم و از حقایق این شهر بزرگ بیشتر بدانیم

وبلاگ خرید تور استانبول تورباتو

تورباتو اینجاست تا باهم به استانبول سفر کنیم و از حقایق این شهر بزرگ بیشتر بدانیم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول شما را با تفریحات شبانه استانبول و کلاب های استانبول و برخی از تفریحات دیگر در شهر رنگارنگ شهر استانبول آشنا خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید . اگر قصد رزرو بلیط بالاپر استانبول را دارید میتوانید از وب سایت فلایتیو به راحتی بلیط خود را رزرو کنید.

شهر سرزنده استانبول برای بسیاری از آدمهایی هایی با تور لحظه آخری به این شهر می آیند و پر از خاطره است و با لبخند و برقی در نگاهشان از این شهر یاد می کنند. در کوچه پس کوچه های این شهر می توانید به مکان های فوق العاده ای برسید، مکان ها و بناهایی که از دوران بسیار قدیم به جا مانده و محبوب بسیاری از گردشگران هستند.

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) یا قسطنطنیه بزرگ‌ترین شهر کشور بسیار زیبای ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است

در شهر بزرگ و تاریخی استانبول برای هر سلیقه ای و آنهایی که با تور استانبول قیمت به این شهر می آیند انتخابهای متفاوتی برای تفریحات شبانه می تواند باشد. انواع کلابهای شبانه متفاوت در اکثر مناطق استانبول با موسیقی های مدرن ، تکنو ، هیپ هاپ ، ترکی ، ترکی کلاسیک و … امکان تفریح برای همه مهیا می کند.

تنگه زیبای بسفر استانبول که دو دریای سیاه و مرمره را به یکدیگر متصل می کندنیز با منظره بی نظیرخود هر شب پذیرای انواع کشتی های تفریحی می باشد. برگزاری کنسرت و موزیک زنده و پذیرای شام و نوشیدنی بر روی کشتی لحظات شاد و بیادماندی در کنار خانواده می تواند برای شما رقم بزند.

کلاب بابل از بهترین کلاب های تور استانبول در این شهر

کلوب بابل در فاصله سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ میلادی موفق به کسب جوایز مختلفی از جمله جایزه یکصد کلوب برتر جاز جهانی شده است. همچنین این کلوب جایزه بهترین محل برگزاری کنسرت را نیز به خود اختصاص داده است. طراحی فضای این کلوب به صورت چندمنظوره انجام شده است. همچنین این کلوب محل برگزاری موسیقی زنده بوده و برخی از معروفترین گروه های موسیقی بین المللی و هنرمندان داخلی ترکیه به اجرای برنامه در این کلوب می پردازند که با بهایی مناسب می توان به تماشای اجرای آنها نشست. در تعطیلات آخر هفته نیز آثار برتر بین المللی از موسیقی جاز، راگی و لاتین اجرا می شود. همچنین در تعطیلات آخر هفته، این کلوب بیشتر مواقع در اختیار گروه های محلی قرار دارد.

همچنین یک بار در ماه نیز برنامه ویژه ای توسط DJ در کلوب بابل، برگزار می شود. گنجایش این کلوب ۳۰۰ نفر نشسته و در حدود ۴۵۰ نفر در حالت ایستاده می باشد. همچنین اخیراً لانژ این کلوب افتتاح شده که در آن موسیقی زنده نیز اجرا می شود. در این لانژ می توان نسبت به صرف ناهار یا شام اقدام کرده و ضمن لذت بردن از غذا از موسیقی نیز استفاده کرد. انواع متنوعی از غذاها، نوشیدنی ها و اسنک ها در این لانژ به مشتریان عرضه می شود.

تفریحات شبانه استانبول و کلاب های استانبول

کلاب رینا استانبول

برای طرفداران بزم ها و مهمانی های پر شور، کلوب رینا یکی از بهترین انتخاب ها در استانبول به شمار می رود. فضای این کلوب بسیار مدرن و شیک می باشد. افراد معمولاً از قبل نسبت به رزرو جا در این کلوب اقدام کرده و برنامه های این مکان حتی تا صبح هم ادامه می یابد. بدون شک کلوب رینا از جمله مکان هایی است که  باید از آن دیدن کرد. هنرمندان معروف اغلب به این کلوب سر می زنند. گردشگران هم هرگز از بودن در این مکان احساس کسالت و خستگی نخواهند کرد.

در بین کلوب های متعدد استانبول، کلوب رینا وسیع ترین محوطه مخصوص رقص و رستوران را دارد. این محل گنجایشی در حدود ۲۵۰۰ نفر دارد. نام این کلوب از روی نام دختری زیبا الهام گرفته شده است. این کلوب یک محل معمولی برای افراد عادی نیست چراکه بیشتر، میلیونرها، مدل ها و هنرمندان معروف به این کلوب می روند. زیبایی خاص این کلوب از جمله دلایل شلوغی و معروفیت آن در سطح جهان محسوب می شود. همچنین چشم انداز فوق العاده پل بسفر، این کلوب را بیش از پیش معروف ساخته است.

این کلوب در پایان هر فصل مرمت و بازسازی شده و این مکان در طول تابستان و زمستان با حجم عظیم مراجعان همواره باز و آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. رستوران های درون این مجموعه به عرضه غذاهای سنتی و بیمن المللی مشغولند. تعدادی از رستوران های معروف و شناخته شده  از جمله رستوران سمدان و رستوران چینی اژدها به این مجموعه نقل مکان کرده اند. افراد با لباس های معمولی نظیر شلوار جین و تی شرت اجازه ورود به این مجموعه را نداشته و افراد حتماً باید لباس رسمی بر تن داشته باشند.

تفریحات شبانه استانبول و کلاب های استانبول

کلوب آنجلیکا ، کلوبی است که مردم محلی بیشتر آن را انتخاب می کنند. چشم انداز باشکوهی از بسفر را می توان از محل این کلوب به تماشا نشست. همچنین انتخاب اول مردم برای تفریح و سپری کردن اوقاتی خوش در فصل تابستان، کلوب آنجلیکا می باشد. منوی این کلوب از تنوع زیادی برخوردار است. طراحی و بازسازی این کلوب توسط محمود آنلر انجام شده است. زوایای خاص آینه های بکار رفته در این کلوب، چشم انداز گسترده ای از بسفر را به نمایش می گذارد. این مکان، محل مورد علاقه مردم استانبول برای تفریح بویژه در فصل گرم تابستان می باشد.

اگر اهل اب بازی و تفریحات ابی و هیجان هستید توصیه میکنم به آکوا کلاب دلفین استانبول سر بزنید .خیلی از دوستان از من در تابستان میخوان در مورد پارک های آبی استانبول بدونند که یکیش آکوا کلاب دلفین هست .این مکان روباز هستش و پر از وسایل ابی هیجانی و اگه دلشو ندارین توصیه میکنم سوار نشید.

تفریحات شبانه استانبول و کلاب های استانبول

جشنواره افس پیلسن -Efes Pilsen One Love Festival- یکی از جشنواره های بسیار معروفی است که در استانبول برگزار می شود. این جشنواره توجه گردشگران و مردم محلی را به خود جلب می کند. فعالیت های مختلفی از جمله رقص و موسیقی در این جشنواره اجرا می شود. مردم از فضای حاکم بر جشنواره و برنامه های رقص و موسیقی آن لذت زیادی می برند.

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فارم استانبول -Forum Istanbul Shopping Center-، مکان بسیار مهمی در این کشور است. این مرکز خرید بزرگ به علت سالن آکواریوم بزرگی که در آن وجود دارد و بیش از ۱۰۰۰۰ گونه مختلف در آن نگه داری می شود، شهرت دارد. این امر باعث شده است که این مرکز خرید در نوع خود بی نظیر باشد.

تنگه ای به نام بُسفُر یا بوسفور در کشور ترکیه و شهر استانبول وجود دارد که قاره ی آسیا را از اروپا جدا می کند، این تنگه از محبوب ترین مکان ها برای انجام تفریحات آبی در استانبول است، می توانید سوار بر انواع قایق ها شده و در مسیر تنگه حرکت کنید، طول این تنگه حدودا ۳۰ کیلومتر است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی